۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۲۹۴۹۲
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی:

درایت رهبری توطئه دشمنان را خنثی کرد| مشکلات با روحیه جهادی حل می شود

درایت رهبری توطئه دشمنان را خنثی کرد| مشکلات با روحیه جهادی حل می شود
رییس دفتر مقام معظم رهبری درایت و تیزبینی رهبر فرزانه انقلاب را خنثی کننده توطئه های دشمن خواند و گفت: اغتشاشات اخیر نیز با درایت رهبری و حضور به موقع مردم خنثی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری، ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: سلام گرم حضرت آقا را به مردم لرستان ابلاغ می‌کنم و در مقابل اگر وکالت بدهید سلام شما را هم به مقام معظم رهبری می رسانم.

وی به درایت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب در اداره کشور و خنثی سازی توطئه های دشمنان اشاره کرد و افزود: تیزبینی و درایت رهبر فرزانه انقلاب همواره در هر برهه ای از زمان توطئه های دشمن را در نطفه خاموش کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و ادامه داد: مردم با حضور به موقع خویش در شهرهای مختلف به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و با آمدن به صحنه جلوی اغتشاشات را گرفتند.

وی با اشاره به اینکه اگر رهبر معظم انقلاب لب تر کند مردم استان لرستان آماده اند، ادامه داد: مردم استان لرستان همواره ولایتمدارند و با جانفشانی خویش در صحنه های مختلف انقلاب نقش آفرینی کردند.

استان لرستان همچون ستارهای درخشان بر تارک این نظام میدرخشد

رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه استان لرستان چون ستاره‎ای درخشان بر تارک این نظام می‎درخشد، خاطرنشان کرد: لرستان دارای شخصیت بالایی است که سال‌ها پرچمدارش آیت الله بروجردی بود که حرف اول را ایشان می زد و در رجال بی نظیر بود.

وی با اشاره به ظرفیت جوانان غیور و شجاع در استا لرستان یادآور شد: استان لرستان در این چهل سال بیش ازشش هزار و ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی خاطرنشان کرد: امیدواریم گرفتاری‎های معیشتی از این سرزمین برطرف شود و رفع این مشکلات در سایه مدیریت، روحیه جهادی، ایمان قوی، خودباوری و اعتماد به دورن برطرف می شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات